onsdag 1 september 2010

Boven i dramat!


Förklaringen till bloggtorkan är, som de flesta säkert förstår, för att vi är upptagna med skola. Jag pluggar som ett as och Makki pluggar, boxas och jobbar som ett as. Känns kanske som om jag borde ha mer tid att blogga med tanke på att jag saknar fritidsintressen. Har dock en godkänd anledning till att inte jobba. Obs! Inte för att jag är rik!

Har faktiskt planer på att börja träna om det nu blir svalare ute någon gång, nu när mina ben är som de ska och allt. Enligt väderleksrapporten ska det vara sånhär megavärme i minst en vecka till. Tydligen den längsta och varmaste sommaren på tio år och den verkar inte ha några större planer på att ge sig riktigt ännu. Jag har lidit av vätskebrist och värmeslag de senaste dagarna och kurerar mig nu med sportdrycker, vatten och saltgodis.

Eftersom det bara är vardag hela tiden gör vi inget särskilt och därmed finns inte så mycket spännande att skriva om. Ville egentligen mest bara berätta att vi lever och jobbar på så gott vi kan här i värmen! Hoppas ni inte fryser alltför mycket därborta i Sverige (eller var ni nu befinner er i världen)!

1 kommentar:

  1. Haha, märkte först nu att du har dukat upp fint med mangoté och castella :) /Makki

    SvaraRadera