onsdag 25 augusti 2010

Fredagsdate! Del 2 med bilder

Jag fattar inte, blogspot vill fortfarande inte ha mina fina fiskbilder från daten! Det är mycket som händer just nu och jag har svårt att få tid över till bloggen, men i helgen kommer det definitivt bloggas!

De hade alla möjliga djur på akvariet, till och med Ultraman.

Och en Pokemon.


Sista bilden för denhär gången, nu måste jag skynda till skolan!

Btw, i veckan släpps den svenskspråkiga versionen av mitt jobbs hemsida. Gissa vem som har gjort den?

1 kommentar:

  1. Fan va kul! du får länka till siten!

    Själv har man nu börjat på LTH och har fullt upp med att bli nollad! Igår fick vi bland annat utstå en simtur i den svinkalla, smutsiga och leriga sjön "Sjön". Inte för att det var nog. Dagen började nämligen med att vi målade oss till negrer och tog på oss bruna blöjor som vi sytt själv dagen innan (i mer eller mindre berusat tillstånd). Naturligtvis var det upp i gryningen som gällde!

    Trots att detta låter föga roligt så har jag det sjukt jävla kul på I-programmet! Men det bästa av allt är att jag om endast fem år (!)erhåller den kanske coolaste titeln ever: "Master of Science in Engineering, Industrial Engineering and Management"

    MVH
    Victor

    SvaraRadera