tisdag 24 augusti 2010

Nikko

Sista dagen som Storebror var på besök åkte vi till Nikko! Som alltid är det helt fantastiskt att komma bort ifrån stadsvärmen och få andas frisk luft och bli påmind om hur det känns att inte svettas konstant. Vi kollade på vattenfall, promenerade 7 km och sa "Konnichiwa" säkert hundra gånger.


Började med att äta frukost






De här var till för att djur inte skulle ta sig igenom, kul lekplats tyckte jag!












Dagen avslutades med fot-onsen, himla skönt för trötta fötter

Det här var faktiskt helt ärligt mitt sista sommarlovsinlägg. Från och med nu kommer (förhoppningsvis) bara aktuella uppdateringar. Haha, jag vet att jag sa det för flera inlägg sedan men den här gången menar jag allvar.

Kan för övrigt upplysa om att vi fortfarande har 35 graders värme och det verkar fortsätta så minst en vecka till. Jag är verkligen trött på värmen nu, det går liksom inte att koncentrera sig på plugget och det märks på provresultaten. Fram till sommaren låg jag ganska stadigt på runt 95% men de senaste proven jag inte lyckats prestera mer än ca 90%. Visst, det är inte dåligt men det är ju fortfarande inte kul att känna att man inte kan få ut det bästa av sig själv.

Jaja, om ett par veckor blir det nog bättre. Det måste ju bli höst här också någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar