lördag 28 augusti 2010

Åååh bli höst snart!

Nu, kära vänner, ska jag vara sådär ljuvligt nördig igen. Jag måste liksom bara få dela med mig av det som uppfyller min vardag (näst efter läxor, givetvis!).

Kollade just upp vilka dramor jag ska följa i höst och det ser så himla bra ut!! Egentligen har jag bara hittat två intressanta varav den ena heter Fleeter, ie wo kau. Ninomiya Kazunari från Arashi är med i den. Egentligen är Ninomiya den medlem av Arashi som jag gillar minst för han har så jobbig röst och sjunger verkligen sämst (okej, jag vet att ingen förutom Ono Satoshi sjunger särskilt bra i Arashi). Ska dock ge det en chans för han brukar klämma lite småroliga kommentarer på VS.Arashi.

MEN nu till det jag ser fram emot allrajättemest! Nämligen Juui Dolittle, som OGURI SHUN ska vara med i! En av mina absoluta favoriter, kanske till och med favoriten? Storyn verkar också himla kul och sändningstiden, söndagar klockan 21.00, är ju helt perfect. Ett stort plus är dessutom att Inoue Mao ska vara med, var längesedan jag såg något med henne nu så det ska verkligen bli så kul!

Sedan vet jag att Yamapi håller på med något spännande där han ska spela boxare. Jag och min värdmamma kommenterade häromveckan när vi såg på Musicstation att han blivit så tanig, förmodligen för att han råtränar och har typ noll procent (okej inte noll, men aslite) fett på kroppen. Vet inte när den ska sändas dock, förmodligen i vinter och jag längtar!

Okej, -andas ut- nu har jag öst ur mig min nördighet för den här gången. Det är ganska spännande att jag liksom förvandlas till en sådan dramanörd när jag kommer hit. Plus att jag blivit alldeles för insatt i Arashi, men det kan väl vara okej? Vi ser det som att jag tar del av den japanska kulturen och framförallt att det är bra träning för min japanska!



Klipp ur filmen CROWS zero där Oguri Shun spelar huvudrollen. Varning för intelligensbefriat slagsmål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar