onsdag 21 juli 2010

Bloggtorka

...även om det är grymt fuktigt har i Tokyo. Jag har lyckats få tag i ett deltidsjobb på en mäklarfirma, det är fett att jobba men fyfasen vad det stjäl tid. Det sköna är att jag har full möjlighet att flytta om mina arbetstimmar som jag vill! Gött eftersom jag ändå pluggar på heltid och inte vill sluta på boxningen.

Jag får skriva mer senare om den fantastiska helguflykten, för nu måste jag verkligen göra läxor!


Jag önskar detta vore utsikten från klassrummet, men det är det inte. Detta är utsikten från skolans administrationskontor. Från klassrummet ser man bara ett grått bostadsområde helt utan glittrande höghus.



Tre klasskamrater som sitter kvar efter lektionen i väntan att bli utskällda av läraren för skolk. Lägg märke till hur fantastiskt uppmuntrande de har dekorerat! Men allvarligt talat är det lite skönt ibland med de galna kineserna, för de sätter faktiskt färg på klassrummet.

Inatt vaknade jag i en pöl av svett och öppnade fönstret. Jag kan meddela att det bara blev ännu varmare. När Dorami sover över på torsdag ska vi definitivt ha igång aircon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar