söndag 20 juni 2010

Kanske borde skaffa en vandrande fläkt?

Tänkte bara ursäkta vårt dåliga bloggande med över 30 graders värme, 64%luftfuktighet och gigantiska prov tisdag-onsdag. Jag har tagit massa bilder som väntar på att få laddas upp! Igår var jag med min värdfar och två andra gubbar till Tokyo Tower. Dock blev jag mest förskräckt och lite rädd av att gå runt där på 150 meters höjd, allt man såg var ju byggnader. Det fick mig att inse att jag faktiskt inte vill stanna här för alltid. Jag behöver natur, frisk luft och lugn för att kunna fungera ordentligt...

...därför ska jag förmodligen nästa vecka med min värdmor antingen till Fuji-san eller ett annat berg, Mitake-san. Det ska bli så SKÖNT att komma bort ifrån storstaden ett litet tag. Onsen, god mat och frisk bergsluft står på schemat - jag bangar inte!

Håll nu tummarna för oss så vi klarar de där jäkla proven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar